Een markt/festival - Reisverslag uit Saint Helena Bay, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu Een markt/festival - Reisverslag uit Saint Helena Bay, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

Een markt/festival

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 November 2017 | Zuid-Afrika, Saint Helena Bay

Gister naar een markt/festival geweest. Het was echt super gezelig en heel druk om de 10 kraampjes was er wel iemand muziek aan het maken. En mensen waren er aan het dansen midden op straat enzo. En op een groen veldje waren er grote tenten opgezet voor schaduw. Met 1 podiumpje waar mensen optraden het was super gezelig. Ben alleen vergeten om er foto's van te maken :( . Vandaag even naar de supermarkt geweest en paar dingen die ik nog nodig had gehaald.
Hopelijk de volgende keer als ik wat schijf zijn er foto's bij.
veel liefs laura

  • 26 November 2017 - 14:57

    Mam:

    Fijn dat je zo geniet. Een hele dikke knuffel van mij xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Saint Helena Bay

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 7310

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: