stage dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 2

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 November 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

dag 2 begint goed. ik heb de bus weer gemist.
dus ik loop weer een half uur naar mijn stage. ik hoefde pas later te beginnen dus dat was wel beter zo hoefde ik niet te haasten. eenmaal daar was het wachten op Gabriela en dan gingen we samen naar het event toe.
het is een event om de top 25 mode studenten uit zuid-Afrika aan een baan te helpen. de studenten nemen hun zelf ontworpen kleren mee een laten die zien een allemaal mensen die in de mode werken op een soort speed date manier. in gesprekjes van maximaal 5 minuten per persoon kunnen ze bedenken wat ze van de studenten vinden en of ze daar mee zouden willen werken. ondertussen werden er ook foto's gemaakt van alle kleren. er waren 5 modellen die alle kleren op de foto zouden zetten. maar het duurde allemaal te lang en er waren te weinig modellen, dus ze probeerde om nog 1 model er bij te regelen. uiteindelijk was een van de fotografen het zat en besloot dat ik wel een paar van de kleren zou kunnen doen. dus ik ging in de make-up en in de eerst outfit gehesen, en opdat moment besloot hij dat ik alleen door hem mocht worden gefotografeerd. dus na ongeveer 7 outfits kwam de trouwjurk die ik aan mocht doen. het was echt super om mee te maken. ik was wel pas om half 9 thuis met de bus. maar het was zo gaaf om te doen.
en dat allemaal op de 2e stage dag.

foto's toevoegen wil nog niet. ik probeer ze er zo snel mogelijk bij te zetten.

  • 01 December 2017 - 17:09

    "Tante" Wilna:

    Hey Laura
    Hartstikke leuk om jou belevenissen te lezen, je hebt al heel wat gedaan en dat in twee dagen. Zelfs al als mannequin op de catwalk en eindigen als bruid, leuk hoor. Heeeeel veeeeel
    groetjes van deze kant en geniet er maar van.

  • 05 December 2017 - 15:46

    Mam:

    De foto,s van jou fotomodelcarrière zijn echt waanzinnig mooi om te zien. Ken je nauwelijks terug zeg.
    Wat een gave dingen maak je nu al mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7324

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: