stage dag 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 3

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 November 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag weer om 9 uur begonnen. en omdat ik toch geoefend heb besloot ik vandaag om elke dag heen te lopen (bult af) en terug met de bus te gaan(bult op)
ben met Gabriela langs geweest bij iedereen, letterlijk, die ze nodig heeft om te werken. de mensen die de stoffen maken, de gene die het sport logo maakt, de gene die alles aan elkaar naait, de gene die haar haar doet, de gene waar ze printjes op stof zetten, de gene die de patronen maakt. echt letterlijk iedereen. ze had het erover dat ze dat elke maand een keer doet dus waarschijnlijk gebeurt dit nog wel vaker in de tijd dat ik hier ben.
toen we daar mee klaar waren was het al weer 3 uur. dus eerst even rustig op kantoor gezeten wat school werk gedaan (ik dan) daarna vond Gabriela dat het wel weer genoeg was voor vandaag, dat was om kwart over 5. vandaag wou ik met de bus terug maar er stond geen geld op mijn buskaart (die het zelfde werkt als de OV chipkaart maar dan alleen voor de bus) maar er zat niemand achter het locket dus moest ik wel lopen. gelijk even wat boodschappen gedaan bij de spar zodat ik wat te eten had voor de avond. en daarna niks meer doen, behalve een serie kijken met degene die in de kamer naast mij verblijft.

  • 05 December 2017 - 15:48

    Mam:

    Zitten al die mensen allemaal in 1 gebouw? Of verspreidt over Kaapstad?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 7304

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: