stage dag 9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 9 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 9

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 December 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag was de dag. er was weer wat te doen. en gister kreeg ik te horen dat er voor vandaag veel werk was dus ik bereide me voor op een lange dag. het begon met een vergadering om 10 uur. voor die tijd haalde we eerst een koffie om de hoek en daarna toen we weer boven waren waren de mensen voor de vegadering er al (oeps) dus we gingen snel verder naar het kantoor om daar de vergadering verder te gaan, maar na een kwartier tijd vodn de gene die over de financien gaat het een beter idee als ze alleen verder ging dus wij werden gevraagd om de ruimte te verlaten en gingen terug naar de werk ruimte. daar mocht ik uit goud papier rondjes knippen en dat duurde wel iets v an ander half uur voor dat dat klaar was. en ondertussen werd er boven ons de vloer geschuurd (het gebouw word opgeknapt) dus concentreren lukte niet echt. en daarna nog maar wat aan mjijn eindwerkstuk gedaan. en om 4 uur was gebriela het zat ze kon niet meer tegen het geluid dus konden we gaan, er werd gezegd dat er een hele grote kans was dat ik morgen niet hoefde te komen dus dat was fijn want ik wou niet nog een dag in al die herie zitten. en al dat vele werk dat er was voor vandaag bleek dus toch niet zo veel.

  • 10 December 2017 - 22:38

    Marc:

    Jongedame, jij maakt heel wat mee daar in Kaapstad. hoop dat je er van geniet. want deze belevenis zul je misschien maar 1 keer maken.

    Geniet er van Jongedame. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 7325

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: