lange dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu lange dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

lange dagen

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Februari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

we beginnen toch later vandaag en om 10 uur moet ik bij de council zijn. na een half uur komt gabriela binnen en vraagt of ik koffie voor ons kan hallen. daarna begin ik met het overtrekken van een patroon en daarna ga ik de lunch die gabriela had besteld op. daarna het volgende patroon overtrekken, en op de stof spelden. en om half 3 gaan we naar gabriela haar huis en komen daar om 3 uur aan we beginnen met een kop thee en een kitkat waar bij ze zegt "have a break, have a kitkat" de t-shirts die nog niet in een zak zaten controleren en in een zak doen de kapotte repareren en om half 4 gaat gabriela weg ik ga verder met de t-shirts en ga om kwart voer 5 weg en ben om kwart voor 7 thuis.
de volgende dag weer om 9 uur beginnen en begin met het uitknippen van de dingen die ik gister heb klaar gemaakt. gabriela had eerst een vergadering en zou daarna stof hallen dus ze zou later komen en om haf 12 krijg ik een bericht of ik naar haar huis kan gaan om daar te werken aan de glow tassen te werken dus rond half 2 weg bij the council en om kwart over 2 daar. en om half 6 naar huis en om 7 uur thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 7314

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: