stage dag 17, 18, 19, 20 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 17, 18, 19, 20 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 17, 18, 19, 20

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 December 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

deze dagen op het strand gewerkt. het begint met het opouwen om 10 uur (dat betekent dus dat ik om 9 uur met de bus van huis weg moet). dus dan zetten we de rekken neer op het strand en halen alle spullen uit de opslag om die daarna op te hangen en neer te leggen op hun plek. als laatste klappen we de parasollen uit en leggen de handoeken er onder neer. zo is alles wat te koop is (dus ook de parasollen en handoeken) te zien voor iedereen. en nu is het wachten tot er mensen koemen kijken. dus zo nu en dan kan je opstaan van je plek onder de parasol en kan je de mensen helpen die aan het rond kijken zijn maar vanaf 2 uur kwamen er minder mensen want tegen die tijd is het zand zo warm geworden dat je niet lang still will staan dus laat staan om rond te kijken om dingen te kopen. dus na 2 uur worden er niet veel dingen meer verkocht (zowiezo niet want niet veel mensen nemen geld mee naar het strand en de prijzen zijn heel hoog). dus tussen door kan je even een duik in de zee nemen of zo iets als er maar 1 iemand bij de pop-up shop blijft. en na 5 uur kunnen we weer opruimen, alle spullen weer in de dozen en terug naar de opslag en het strand is weer vrij van de pop-up shop. dan naar huis met de bus war ongeveer 5 kwarier duurt en de volgende dag weer het zelfde.

• 17 Januari 2018 - 17:47

Mam:

Waren jullie het enigste kraampje wat er stond met spullen? Of stonden er meer kraampjes?

Kan me voorstellen als je zulke lange dagen maakt dat je niet altijd zin hebt om dit bij te werken. Maar wel fijn dat we weer over je avonturen kunnen lezen.

• 17 Januari 2018 - 21:33

Coby: