op naar mcgreagor - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu op naar mcgreagor - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

op naar mcgreagor

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 December 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag is het dan zover, op naar silke. ze zij dat ze rond half 12 hier zou zijn. maar om 11 uur stond ze al voor de deur. het was fijn om weer een bekend persoon te zien die ook nederlands praat. we gingen in het busje dat van de plek was waar silke bleef, een backpackers in het centrum (soort van) van mcgreagor. dus na 2 tot 2 1/2 uur waren we in mcgreagor. we hadden onderweg eerst nog een oudere vrouw opgehaald die bij haar dochter in mcgreagor zou blijven en de eigenaar genaamd geoff had ook nog een paar dino's gekocht voor zijn kleindochter zodat hij een cadotje had voor haar met kerstmis.
in mcgreagor zelf is het heel gezelig het is zo'n plaatsje waar iedereen iedereen kent. bij aankomst was dorethy er zij is de mede eigenaar en vrouw van geoff. ik kom the slapen in the bunk room. dat is een van de grootste kamers daar en er zijn daar 3 stapelbedden de eerste paar dagen zou ik er alleen slapen maar later zou er een stel bij op de kamer komen slapen maar dat is pas op 2e kerst dag. we hebben nadat ik mijn spullen heb opgeruimd een rondje gelopen in mcgreagor zelf. en later op de dag gingen we samen wat koken het werd een zelfgemaakte pastasalade.

  • 04 Februari 2018 - 16:12

    "Tante" Wilna:

    Hey Laura
    Wat vliegt de tijd, jou stageperiode zit er alweer bijna op. Ik/wij hopen dat je een hele leuke tijd hebt gehad. Veel leuke gedaan en gezien, en ook veel meegemaakt. Het is natuurlijk niet te vergelijken met hier. Wie weet ligt voor jou de toekomst wel daar wie zal het zeggen. Nog een paar fijne weken en een goeie vlucht weer naar huis. Heel veel groetjes van ons allemaal.

  • 06 Februari 2018 - 09:22

    Marike:

    Hee Laura, eindelijk heb ik je site te pakken via je moeder en ik las nu even snel door je berichten maar...ik wil natuurlijk veel meer weten over je mode avontuur. En hoe kan ik gemaakte foto's zien? Stop en schrijf je dat hier nog in of kom je me alles vertellen als je terug bent? Heel graag hoor. En een fijne afsluiting daar hė.
    Lieve groet van je textiel docent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 7321

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: