een lange dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu een lange dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

een lange dag

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag met werk heb ik een lange dag. er was eerst gevraagd of ik om 5 uur in de ochtend bij gabriela's huis kon zijn om te helpen met het klaar maken voor de foto shoot, maar dankzij de bussen kon dat niet de eerste bus vertrekt pas om kwart over 6 en dan zou ik om 7 uur ongeveer bij haar huis zijn. dat werkt niet want dan zijn ze al weg en bij de eerste locatie. dus ik ga met de bus naar maidens cove waar de eerste foto shoot zou zijn. eenmaal daar zijn ze al bezig met de eerste trouwjurk te fotograveren (het zijn allemaal huwlijk geinspireerde kleren trouwjurken, lingerie, verloving's kleren) maar het is wel bijzonder want een van de modellen is een XXXL model. hier draagt ze de verlovings look. het is dan ook haar eigen trouwjurk die gabriela heeft gemaakt voor haar. het andere model is duidelijk een sterio type model, knap en dun. ook zij draagt een trouwjurk en krijgt een mooi foto met het zee water in maiden's cove. rond 9 uur gaan we naar de volgende locatie wat een zand bult is. en op de foto's lijkt het net een mooi strand. het XXXL model krijgt een jumpsuit aan met een rozen patroon voor de huwlijks reis look. en het andere model krijgt een kimono aan. en rond half 11 zijn we bij de laatste locatie in het bos. waar de XXXL model haar trouwjurk draagt en het andere model lingerie draagt met een sluier. de foto's zien er echt heel mooi uit (ik zal later proberen ze er op te zetten) en om 12 uur zijn we op de terugweg om deze modellen af te zetten en de volgende op te halen. ook zij heeft 3 looks een trouwjurk en 2 soorten lingerie. de trouwjurk word gefotagrafeerd ergens langs de weg bij hele grote ecaliptus planten wat een klein gevaar brengt want het mag natuurlijk de trouwjurk niet verpesten met de stekels. daarna rijden we ergens anders heen want op de heen weg kwamen we langs een andere gave plek. daar fotograveren we de 2 soorten lingerie en daarna is het half 4 en gaan terug naar gabriela's huis. ik maak de onderkanten van de trouwjurken schoon en ga dan naar huis. maar ik heb niet echt zin in de bus dus ik besluit eerst een stuk te lopen langs de kust en loop dan van sea point ongeveer 2 1/2 kilometer en neem dan de bus richting huis. maar ik had wel geluk want de laatste fotoschoot die bij zons ondergang zou gebeuren ging niet door. en die zondag mag ik weer op het strand werken van 10 tot 5

  • 14 Februari 2018 - 14:24

    Mam:

    Mocht je dit keer niet invallen als model? Maar ook gaaf om te zien wat er achter de schermen allemaal gebeurt bij een fotoshoot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 7374

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: