roxy's - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu roxy's - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

roxy's

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

de hele dag niet echt veel gedaan omdat ik nog best moe was van gister. en rond half 8 komt nick vragen of ik met hem en de 2 australiers van de kamer naast mij (de vriendin van tom is er nu ook) mee ga naar roxy's, ik heb niks te doen en besluit mee te gaan. roxy's is een bekend cafe die bijna iedereen in kaapstad wel kent. dat is een van de plekken om heen te gaan als je uitgaat daar praten en drinken we een lange tijd en rond 10 uur bestellen we nog wat te eten. ik wou eerst het knoflook brood maar daar zat kaas op dus besloot ik op de zoete aardappel patat en daar hadden ze maar parmezaam over gedaan, dus dat was wat minder. na een hele gezelige avond gingen ik tom en prudence (de autraliers) terug naar huis. ik moet morgen anmelijk nog op het strand werken.

• 14 Februari 2018 - 14:26

Mam:

Gezellig. En die kaas :-( brrrr snap je volkomen.