silke in kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu silke in kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

silke in kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

gister weer bij gabriela thuis. ze was er zelf de hele dag niet maar ik had de sleutel voor haar huis dus het maakt niet veel uit en ben verdergegaan met de t-shtirts.
vandaag komt silke langs in de avond dus daar veel zin in. in de ochtend eerst langs de winkel gegaan voor wat souverniers en een resevering maken bij het italiaans restaurant. rond 5 uur is silke er en we gaan een rondje lopen in de buurt en om kwart voor 6 komen we bij het restaurant. we kijken een tijdje op de menu kaart en gaan dan bestellen maar blijkt dat de dingen die op de kaart staan niet kloppen en dingen die je besteld worden afgekeerd. als we ons eten hebben wat nog redelijk snel ging in tegen steling tot de bediening die heel langzaam was. en om de 5 minuten kwam de bediening langs om ons aan te staren tot we zijden dat het nog steeds goed smaakte. toen we het eten op hadden waren we wel klaar met het restaurant dus besloten naar een ander cafe te gaan een paar huizen verderop daar namen we wat koffie en thee want de melk was op en toen we een toetje daar bestelde waren de eerste 2 keuzes op en dus besloten we op ijs en nog meer thee. ook hier is de bediening heel langzaam en krijgt de bediening de bijnaam miep of miepie. de volgende dag komt silke nog terug om haar zonnebril die ze gister had gekocht op te halen want ze was hem vergeten. en er is een brand verderop aan de gang maar die is na een uur of 2 ook uit

• 14 Februari 2018 - 16:30

Mam:

gezellig dat Silke nog even langs kwam