sieraden voor een trouwjurk - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu sieraden voor een trouwjurk - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

sieraden voor een trouwjurk

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

op maandag ben ik vrij dus heb ik tijd om het volgende pakketje op te halen en in dit pakket zitten kerst spullen. (die niet in de koffer passen op de terugweg). op dinsdag ga ik weer verder bij gabriela thuis met de t-shirts controleren of ze er goed uit zien en op gaatjes en stop ze terug in de plastic zakjes. ik maak een glow hangbord speld een nieuw patroon van een t-shirt op stof en knip die uit, en knip wat boortjes uit op een hoek van 45 graden.
op woensdag ga ik langs een sieraden winkel om foto's te maken van alle dingen die ze hebben. het is even zoeken voor ik het gevonden heb maar het lukt na een tijdje op de terug weg een koffie halen en naar the council waar ik met gabriela had afgesproken en ze is er niet dus ga daar wat tekenen en om 1 uur is gabriela er eindelijk want het blijkt dat haar mobiel was gestolen maar dat ze de auto had kunnen opzoeken waarin die gene was weggereden en had dat de hele ochtend proberen te regelen om hem terug te krijgen en nu kan ze hem om 3 uur ophalen bij die persoon die hem stal. ik werk ondertussen aan de trouwjurk om de randen los te maken zodat we het patroon kunnen aanpakken en daarna opruimen en om half 6 naar huis. maar omdat gabriela vandaag laat was wil ze morgen om 8 uur beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 7312

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: