manswear fashion week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu manswear fashion week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

manswear fashion week

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Februari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag van 9 tot half 12 bij the council gewerkt aan de trouwjurk. en dan naar huis en wat eten en om 3 uur bij the city hall zijn om te helpen bij de fashion week. eerst een paar kleine dingen doen zoals kaartjes sorteren voor winaars van een prijsvraag. en dan de namen van alle VIP gasten uit typen zodat die op de stoelen kunnen worden geplaatst ik ben er alleen te laat klaar mee en het is al begonnen en iedereen heeft al een zitplek geclaimd. dan mag ik de roosters voor alles modellen markeren voor morgen. per persoon alle mode show af om te kijken of ze in die show zitten en dan die naam van de schow markeren en de tijd van de repetitie, maar daarna moet ik ze ook uitdelen terwijl ik bijna niemand ken. ik heb ondertussen ook 2 mode show's gekeken en om 11 uur kan ik een rit mee terug krijgen met simon de organisator en we stoppen onder weg nog even om wat eten te halen want hij had niet gegeten sinds de dag ervoor en ik niet sins voor 12 uur. en om 12 uur ben ik thuis en ga ik slapen.
de volgende dag vond iemand het een goed idee om om half 8 een smoothie te maken (ik slaap naast de keuken) dus ik was vroeg waker. en om 12 uur ben ik bij fashion week. ik heb de eerste ander half uur niks te doen dus kijk ik naar de repetities voor de mode show's daarna kan ik weer kaartjes sorteren ik blijf daarna nog even met de barman praten die rond de 70 is, de gene die hem moet helpen is er niet en was gister blijkbaar niet echt een goede hulp dus ik bied aan om in haar plaats te gaan. ik mag helpen en de rest van de avond sta ik achter de bar te helpen en elke keer als we het hebben over degene die oficeel moest helpen hebben we het over de gene met het haar en de pluizige schoenen (ze had mooi lang krulend haar en bad slippers met nep bond erop in de kleur paars) en nog met wat van de modellen gepraat bijna alle modellen waren heel aardig dus dat ging heel makkelijk. en ik kon terug rijden met de barman en zijn vrouw en zoon op de terug weg dus ik was rond 11 uur thuis vandaag.
de volgende ochtend werd er weer een smoothie gemaakt rond 8 maar ik had toen nog geen zin om te bewegen dus rond 10 uur ging ik maar uit bed en boodschapppen doen en weer vroeg slapen