de laatste paar dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu de laatste paar dagen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

de laatste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Februari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag om 9 uur wakker en om 1 uur beginnen bij the council en daar rekken schoonmaken en naar yoga live om de kleren die daar hangen te wisselen met een andere maat, de gewisselde kleren naar een yoga studio in waterfront bregen. dan bij gabriela thuis strijken van een jurk en alle onderdellen van de kimono's en naar huis om half 5 dat was de laatste dag werken we besluiten om de volgende dag nog samen te gaan koffie te drinken om het samen af te sluiten.
de volgende dag gaat het koffie drinken niet door omdat gabriela druk is met het helpen voor een festival dus ga ik voor de laatste keer boodschappen doen en schoonmaken en koffer inpakken, de volgende dag op woensdag lukt het ook niet om te komen voor koffie dus wou ik langs een markt die er tot nu toe elke woensdag was, behalve deze week nu is die op donderdag. dus ga langs het winkel centrum en koop daar een mooie tas waar mijn laptop inpast waar ik best verast over was en nog 2 kleine dingetjes haal mijn was op bij de waserete zodat dat ook bij in de koffer kan. alles is nu ingepakt dat in de koffer moet. en morgen avond naar het vliegveld het is nu echt bijna voorbij. tijd om weer terug naar de kou te gaan

• 14 Februari 2018 - 17:14

Tante Coby:

Hoi Laura
    Het was leuk om jou te volgen. Een goede terug reis het is hier koud dus geniet nog maar even van de warmte.

• 14 Februari 2018 - 17:21

Gert:

Hey Laura,
    Leuk om jou verblijf in het warme Kaapstad te volgen!
    Een hele ervaring en mooie dingen gezien en gedaan!
    Goede reis terug naar het iets minder warme Nederland.

• 14 Februari 2018 - 18:19

"Tante" Wilna:

Hé Laura
    Voor de laatste keer een berichtje van mij/ons. Een heeeele goeie reis terug naar huis, er zijn wat mensen die zitten met smart op jou terugkomst te wachten. Wij zijn het al wel gewend, Ken is al 2 jaar zo af en toe eens een keer thuis. Zoals elke keer geniet er nog effe van, zal wel weer wennen zijn als je weer in het koude Nederland bent en ook weer naar school moet. Groetjes van ons allebei

• 15 Februari 2018 - 07:22

Tim:

Hey Laura,

Wat een avonturen in het prachtige Zuid-Afrika en wat zul je hebben genoten :D! Geniet nog even van ieder moment en alvast een goede reis gewenst!

Dikke knuffel,

Tim

• 15 Februari 2018 - 15:34

Mam:

Hey afrikaantje.
    De laatste weken hebben pap en ik volop genoten. Voelde goed zo met zijn tweetjes te zijn.
    Maar vind het nu ook wel heel erg fijn dat je al heel snel weer thuis komt hoor. De tijd is omgevlogen. h
    Het was leuk om je avonturen te lezen hier of via de app in berennest.
    Hoop dat je morgen iets meer zin krijgt om naar huis te gaan als dat je vanmorgen had. En anders maar heel druk beginnen met sparen om terug te kunnen gaan. Een hele goede en veilige reis gewenst. Tot morgen lieve schat.

• 15 Februari 2018 - 21:19

Evelyn:

Dag Laura,

Wat heb je veel leuke en bijzondere dingen gezien en gedaan!
    Ik vond het leuk om over al je avonturen te lezen.
    Je kunt denk ik wel terug kijken op hele leuke weken en ervaringen.
    Een hele goede reis gewenst naar (het koude!) Nederland!