stage dag 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 1

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 November 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag begint het, de eerste stage dag in zuid-afrika.
het begon met dat ik met uber (taxi) naar de stage wou gaan. er was er alleen geen een in de buurt. dus ik dacht dan neem ik toch gewoon de bus. en de bus zag ik wegrijden en de volgende zou pas om 10 voor 9 vertrekken maar dan zou ik te laat op mijn eerste dag komen. dus ik ben gaan lopen, bult af op sandalen in de zon.
toen ik er was gingen ik en gabriela (stage begeleidster) samen ontbijten en elkaar leren kennen. toen terug naar het kantoor en daar gewacht tot alle belangrijke zaken klaar waren. dan konden we namelijk naar het huis van gabriela gaan om daar te gaan werken aan de kleren voor de 3 andere colega's die morgen af moesten zijn voor een evenement.
dus bij haar huis (wat echt super dicht bij de zee is en op de 8e verdieping is) gingen we aan de slag met de kleren terwijl haar kat salsa de hele tijd half op mijn voet lag te slapen. toen mijn gedeelte wat ik mocht doen klaar was, was het al 6 uur dus mocht ik gaan. ik werd naar huis gebracht omdat het de eerste dag was en de volgende dag mag ik om half 11 beginnen omdat ik vandaag tot zo laat bleef.
thuis even wat eten klaar maken en de dag zat er op.

  • 05 December 2017 - 15:44

    Mam:

    Fijn dat je vandaag nu "echt" begonnen bent. Balen zeg van die bus. Wel heel erg fijn dat je op de heenweg in ieder geval de bult af moet.
    En is Gabriella net zo aardig als toen via skype? Is al zo lang geleden dat je toen je gesprek hebt gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 7387

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: