stage dag 10 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 10 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 10

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 December 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

gister avond om half 12 vond Gabriela het een goed idee om mij toch een berichtje te sturen dat ik langs moest komen. ik hoefde pas om 10 uur te beginnen maar of ik dan wel bij haar huis wilde komen. en dat is maar een uur met de bus dus waarom niet. er was namelijk toch nog heel veel werk dat moest gebeuren. eerst langs de stoffen winkel en daarna naar de plek waar ze de patronen maken. en bij haar thuis mocht ik eerst in de rondjes die ik gister uit het gouden papier had geknipt gaatjes in maken en daarna een veiligheidsspeld door heen doen. daarna mocht ik alle 10 patronen uitknippen. het waren patronen voor 2 soort t-shirts. en dat in alle maten dat duurde wel even voor ik daar mee klaar was. daarna mocht ik ze per maat en soort aan elkaar binden. toen was het al iets van half 4 en om 8 uur zou een vriend uit het huis een optreden hebben dus ik wou eigenlijk snel naar huis. maar ik was nog niet klaar. eerst mocht ik nog de randjes van een jurk naaien zodat hij niet zou los komen, en ik mocht nog haar rommel kamer opruimen. ze was er net 3 maanden geleden ingetrokken maar als je zou zeggen 3 jaar zou je het ook geloven want het was er een grote troep. dus toen het 6 uur was mocht ik gaan. dus ik loop naar ede bushalte en wacht op de bus die er over 5 min zou moeten zijn. die 5 min werden een half uur en toen ging ik met de bus naar het hoofd station van de bussen. daar een kwartier op de volgende bus gewacht en toen de laatste bus gepakt naar huis. ondertussen was het al 8 uur en moest ik nog eten. en na het eten ben ik zo op bed is slaap gevallen helemaal vergeten dat een vriend een concert hard met zijn bed. dat herinnerde ik me pas weer toen ik om half 3 wakker werd. maar toen was het al voor bij.

  • 10 December 2017 - 14:50

    Mam:

    Ach lieve schat je hebt het optreden dus helemaal gemist van Nick. Dat het nou net op een dag dat je wat anders wilt gaan doen zo laat wordt.
    Moet Nick binnenkort weer optreden?

  • 11 December 2017 - 14:54

    Coby:

    Leuk om te lezen Laura jammer van het gemiste optreden. Mooie foto's.
    Succes Tante Coby en Ome Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 7390

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: