once upon a time - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu once upon a time - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

once upon a time

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Januari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag weer terug werken bij het kantoor (of the council) daar begon ik met het overnemen van een patroon voor een kimono op papier en daarna het sorteen van t-shirts op maat voor een bedrijf, later maken we hier labels in vandaar dat ze moeten worden gesorteerd. dan gaan we op pad met de auto, gabriela heeft een vergadering voor een van haar bijbaantjes en ik ga ondertussen lunch eten bij once upon a time wat blijkbaar een van de hipste plekken is onder de jongeren, ik had daar een kip basilicum saldade die heel lekker was. en na die tijd gingen we verder naar het huis van gabriela om daar te kijken hoe het bedrijf het logo en de maat in het t-shirt wou hebben na 4 pogingen en verschilende kleuren draad was het bedrijf er mee tevreden en konden we beginnen met de labels spelden in alle t-shirts. onderweg naar lunch hadden we ook nog wat opgehaald bij het werk van de moeder van gabriela dus die heb ik nu ook ontmoet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 7402

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: