stage dag 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 12

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 December 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag vrij, Gabriela werkt thuis en ik hoef niet naar haar toe. dus ben maar naar de grotere supermarkt gegaan om een paar dingen te halen die ze in de dichts bijzijnde supermarkt niet hebben. ik ontmoet een man op het bus station die vind dat ik er blijkbaar heel nederlands uitzie en daarna vraagt hij of ik ook uit Nederland kom. daarna een halfuur met hem gepraat terwijl we op de bus terug wachten. die avond samen met nick en Chris (2 mensen uit het huis) gepraat in de keuken over alle plannen voor de kerst dagen. het blijkt dat nick gaat rondtrekken voor 3/4 weken en dat Chris naar huis gaat op 1 januari. ik vertel ze over mijn plannen om naar mcgregor te gaan, en beide kennen ze de plaats niet.