stage dag 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu stage dag 12 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Nijkerken - WaarBenJij.nu

stage dag 12

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 December 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vandaag vrij, Gabriela werkt thuis en ik hoef niet naar haar toe. dus ben maar naar de grotere supermarkt gegaan om een paar dingen te halen die ze in de dichts bijzijnde supermarkt niet hebben. ik ontmoet een man op het bus station die vind dat ik er blijkbaar heel nederlands uitzie en daarna vraagt hij of ik ook uit Nederland kom. daarna een halfuur met hem gepraat terwijl we op de bus terug wachten. die avond samen met nick en Chris (2 mensen uit het huis) gepraat in de keuken over alle plannen voor de kerst dagen. het blijkt dat nick gaat rondtrekken voor 3/4 weken en dat Chris naar huis gaat op 1 januari. ik vertel ze over mijn plannen om naar mcgregor te gaan, en beide kennen ze de plaats niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Bijna klaar om te gaan. Koffer is alleen te zwaar :)

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2018

de foto,s staan erop

14 Februari 2018

de laatste paar dagen

09 Februari 2018

manswear fashion week

05 Februari 2018

herhaling

03 Februari 2018

een echte tourist
Laura

Mijn stage en vakantie avontuur in Zuid Afrika.

Actief sinds 20 Nov. 2017
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7401

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: